وب گردی

اظهارات سفیر عربستان در تهران درباره هماهنگی ایران و عربستان

سفیر عربستان سعودی در ایران گفت هماهنگی بین ایران و عربستان بهترین پاسخ به اقدامات اسرائیل است و تقویت روابط دوجانبه، پیام روشنی به طرف‌های مخرب در منطقه می‌فرستد.

به گزارش توسعه برند به نقل از همشهری آنلاین؛، «عبدالله بن سعود العنزی» سفیر عربستان در تهران گفت هماهنگی بین ایران و عربستان بهترین پاسخ به اقدامات اسرائیل در منطقه است.

به گزارش المیادین، سفیر عربستان در تهران تأکید کرد گفت‌وگو و دیپلماسی تنها راه دستیابی به امنیت پایدار در منطقه است.

العنزی تصریح کرد: تقویت روابط دوجانبه پیام روشنی به طرف‌های مخرب در منطقه می‌فرستد.

وی خاطرنشان کرد: عربستان سعودی معتقد است که با جنگ و گزینه نظامی نمی‌شود مسایل منطقه را حل و فصل کرد.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا