وب گردی

استراتژیست آمریکایی: این اعتراف وزارت خارجه درباره جنگ با ایران، روانی‌کننده است!

مطلب تازه وزارت خارجه ایالات متحده درباره جنگ با ایران واکنش‌های مختلفی در پی داشته است.

یک استراتژیست دموکرات در حساب ایکس خود نسبت به گزارشی که روز چهارشنبه در سایت وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، ابراز تاسف کرد.

مایک نلیس با اشاره به بخشی که در آن گفته شده «ایالات متحده به درخواست اسرائیل، و در چارچوب دفاع جمعی از این متحد خود در جنگ مشارکت دارد»، نوشت: عجیب و دیوانه‌کننده است که وزارت خارجه روی وب‌سایتش اعتراف کرده که ما به درخواست اسرائیل وارد جنگ با ایران شدیم.

استراتژیست آمریکایی: این اعتراف وزارت خارجه درباره جنگ با ایران، روانی‌کننده است!


 

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا