وب گردی

آیت‌الله یزدان پناه: چله حضور تجمعات بگیرید

یک استاد حوزه علمیه تاکید کرد: تجمعات این شب‌ها را جزئی از عبادتتان بدانید؛ کم چیزی نیست. ذکر «إیاکَ نَعْبُد و إیاکَ نَسْتَعین» است که دارد محقق می‌شود، لذا مانند پیاده‌روی اربعین نیت الهی کنید و چله حضور در تجمعات بگیرید.

به گزارش توسعه برند به نقل از همشهری آنلاین؛، ‌آیت‌الله یزدان پناه در سخنانی گفت: تجمعات این شب‌ها را جزئی از عبادتتان بدانید. قطره‌قطره بروید و خودتان را به دریای مردم بسپارید. کم چیزی نیست؛ ذکر «إیاکَ نَعْبُد و إیاکَ نَسْتَعین» است که دارد محقق می‌شود.

وی تاکید کرد: اساساً اینکه در سورهٔ حمد نمی‌گوییم «أعبد» (عبادت می‌کنم) و می‌گوییم «نعبد» (عبادت می‌کنیم)، یعنی حجاب «خود» را از میان برمی‌داریم. این شب‌ها، واقعا «من» کنار رفته و «ما» است که دارد ظاهر می‌شود. بدانید که حضور در این شب‌ها خودِ عبودیت است.

بنده معتقدم همین حضور در خیابان را با نیت چله‌ی کلیمی انجام دهید و این بهترین عمل چله کلیمی است! این شب‌ها حضور در خیابان جزء بهترین باقیات صالحات و بهترین عمل صالح است… مانند پیاده‌روی اربعین نیت الهی کنید و چله حضور در تجمعات بگیرید.

رضا کاظمی اصل

به‌عنوان خبرنگار حوزه تولید و تجارت، تمرکز من بر پوشش اخبار و تحلیل‌هایی است که نقش اصلی را در شکل‌گیری بازارها و صنایع ایفا می‌کنند. با ارائه اطلاعات دقیق و موثق از تولید و تجارت داخلی و بین‌المللی، هدف من کمک به آگاهی بیشتر مخاطبان درباره مسیرهای رشد اقتصادی است.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا