اقتصادی

آغاز ساعات کاری جدید ادارات از فردا

به گزارش توسعه برند به نقل از تسنیم، علاءالدین رفیع زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد:از فردا ساعت کاری ادارات ۷ تا ۱۳ خواهد بود؛ اقدامی برای ‌ مدیریت بهینه مصرف انرژی⁩ و حفظ پایداری شبکه برق کشور،در عین تأکید بر تداوم خدمت‌رسانی به مردم.

‏وی افزود، کسری ساعات موظفی کارکنان دولت نیز مطابق قانون در قالب دورکاری جبران می‌شود و این مصوبه انشالله تا ۱۵ شهریور اجرا خواهد شد.

طبق معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی ، صرفه جویی ۱۵۰۰ مگاواتی در مصرف برق با تغییر ساعت کاری ادارات ایجاد خواهد شد.

پایان/

علی عزیزی

من به بررسی و پوشش اخبار مربوط به تجارت کشاورزی، صنعت و وب‌گردی پرداخته و تلاش می‌کنم تا تصویری کامل از این زمینه‌ها ارائه دهم. هدفم این است که تحولات این حوزه‌ها را از طریق تحلیل‌های دقیق و پوشش خبری به مخاطبان منتقل کنم و آنان را در جریان تازه‌ترین اتفاقات قرار دهم.

اخبار مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا