اقتصادی
آغاز ساعات کاری جدید ادارات از فردا

به گزارش توسعه برند به نقل از تسنیم، علاءالدین رفیع زاده، رئیس سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد:از فردا ساعت کاری ادارات ۷ تا ۱۳ خواهد بود؛ اقدامی برای مدیریت بهینه مصرف انرژی و حفظ پایداری شبکه برق کشور،در عین تأکید بر تداوم خدمترسانی به مردم.
وی افزود، کسری ساعات موظفی کارکنان دولت نیز مطابق قانون در قالب دورکاری جبران میشود و این مصوبه انشالله تا ۱۵ شهریور اجرا خواهد شد.
طبق معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی ، صرفه جویی ۱۵۰۰ مگاواتی در مصرف برق با تغییر ساعت کاری ادارات ایجاد خواهد شد.
پایان/


